Daisypath Anniversary tickers Lilypie First Birthday tickers

Friday, August 27, 2010

It's Fri-yeay!!!!

Oh my! Thanks Allah. It's finally Fri-yeay!

Credits

OoOOOoooOOOooo..sukanya hati! Malam ini bertemu Bb. Oh rindu dah bertali². Baby dalam perut pun dah melompat yippie²! Ibu dia apatah lagi.

Cepatlah hari berlalu. Aku tak sabar nak tunggu 4.30 petang ni. Haih. Kan seronok kalau opis aku ni kat Selangor. Bolehlah cuti hari ni. Sempena Nuzul Al-Quran. Tak payah nak ternanti² sampai petang karang. Sepagi² morning dah boleh amik flight terbang dekat Bb. Haih..

Jalan TAR kompem sesak today. Semua orang yang bercuti kompem nak amik kesempatan menyopping. Tambah pulak dengan orang yang kerja tapi lagak macam cuti jugak. Dengan Sogo sale tak pernah berhenti. Tapi aku peduli apa kan! Bukan aku nak pergi menyumbang kesesakan pun. Haha! Korang bercadang nak pergi? Haih, tak payah la! Buat serabut otak je nanti. Hehe.

Eh kejap! Kita cerita pasal apa tadi? =)

Yadayadayippie! Hari ini aku sangat senang hati. Hehe!

0hearty-hearts:

Post a Comment