Daisypath Anniversary tickers Lilypie First Birthday tickers

Thursday, August 19, 2010

Day 08 → Someone who made your life hell, or treated you like shit

Okek...membayar hutang semalam. Busy like a bee semalam sampai tak sempat nak update blog. Malam pulak rasa malas menyelubungi jiwa bila hujan non-stop meniupkan kedinginan. Haha!

Soalan ni senang gila nak jawab! Based on current situation, korang pon dah boleh agak la siapa agaknya yang bertanggungjawab made my life hell, or treated me like shit. Entry 2 hari lepas baru aku expose siapa. Korang lupa? Nah! Pegi tengok kat sini.

Perangai keji. Hati keji. Semuanya keji. Setakat ni, dia yang paling keji bagi aku dari ramai2 orang yang aku pernah kenal sepanjang hidup.

Owh. Habis pahala posa aku. Salahkan soalan ni sebab sememangnya aku takkan boleh pikir menda yang baik tentang dia! Owh. I hate him! So very much!

0hearty-hearts:

Post a Comment