Daisypath Anniversary tickers Lilypie First Birthday tickers

Thursday, August 26, 2010

Day 15 → Something or someone you couldn’t live without, because you’ve tried living without it

Henfon.

Gila la weh! Memang rasa takleh bernafas kalau tadek henfon. Pernah la jugak tertinggal henfon kat rumah. Time tuh dah separuh jalan nak sampai ofis. Sanggup aku patah balik rumah pegi amik henfon. Sebab..
  1. Kalu ada emergency, memang payah orang nak kontek aku selain melalui henfon.
  2. Semua kontek no. ada dalam henfon tuh. Apa gila nak ingat semua no fon orang? And biasa la, time² nak guna tu time tu la meraban nak cari. Pokoknya, memang kalu tadek henfon, semacam komputer hilang HDD la. Haha!
  3. Bb tu bukan boleh, lambat reply sms pon jenuh bersoal. Inikan pulak kalu tak jawab call. ;P
Okek la, asyik nak salahkan Bb jek. Hehe! Sebenarnya aku sendiri yang memang tak boleh hidup tadek henfon. Kalu tak, nanti tak boleh la aku nak kacau Bb, time rindu²! ;P

Biarlah tadek orang nak call..tadek orang nak sms pon. Tapi feel keberadaaan henfon tuh dekat ngan aku dah cukup untuk buat aku senang duduk. Wakakakakakakakkakak! 

0hearty-hearts:

Post a Comment