Daisypath Anniversary tickers Lilypie First Birthday tickers

Tuesday, August 3, 2010

Alive & kicking

Weh korang..semalam time melayan mata nak tido..tiba² aku rasa semacam satu rasa dalam perut
Rasa macam ada orang main tendang² bola dalam swimming pool (read : dalam perut aku)
Macam tu ke rasa baby-kick?


Serius aku tataw mahupun perasan sebelum ni.
Sebab tu Mrs. Doc yang check aku aritu buat muka pelik bila dia tanya "Ada rasa baby's kicking?" and jawapan aku "Tak!"
Dia tengok aku, dia tengok nurse. Lalu nurse tu jawab "Primid doktor..biasalah!".
Lalu diajunya lagi soalan cepumas "Tak rasa or you tataw rasa dia camana?"
Haa, pilihan jawapan yang kedua tuh tepat skalik!
First experience kot. Memang la aku tataw rupa gayanya camana!
Pastu, turn aku plak tanya dia "Baby-kick tu rasa camana ek doc?"
Dia jawab "Some people say, rasa macam ada menda bergerak dalam perut. Rasa macam berpusing² KOT"
Tang kot tuh yang tak tahan tuh! Ada pulak boleh main kot². Blum pnah beranak agaknya KOT!

Tapi yang pastinya semalam aku tido dengan senyum lebar sampai ke telinga sambil tangan letak kat perut. Assuming menda yang aku rasa tu adalah benar..baby-kick! =)

Kalau la betul, seronok betul baby dok main bola keliling dalam perut aku time nih!

0hearty-hearts:

Post a Comment