Daisypath Anniversary tickers Lilypie First Birthday tickers

Tuesday, August 17, 2010

Day 07 → Someone who has made your life worth living for

It's none other than..Mak & Abah.

Setakat ni memang tadek orang lain lagi yang layak untuk aku bagi tribute ni. Mak & Abah have been part of my life all of these years. Orang² lain hadir kemudian dari diorang untuk isi mana² ruang kosong dalam hidup aku, tapi takkan sama dengan Mak & Abah.

They have made me who I am today. The good & bad times. The nagging. The advise. This and that. Kalu dulu time budak², aku selalu merungut. "Nape la Mak & Abah soh aku buat itu..buat ini.." Siap berdengki ngan adik aku. Yer la, sebabnya Mak & Abah selalu jek suruh aku buat semua menda (dah memang patut la kot. Dah nama pon kakak) Pastu siap marah² lagi. (dalam hati jek la kan. Tak pun main hempas² pintu. Tak pun jalan hentak² kaki. Eyy..berdosa kan? Huhu..). Tapi sekarang, baru aku tawu, kenapa begitu, kenapa begini. And realize, kalaulah Mak & Abah tak buat semua tuh dulu, mesti aku tak macam ni sekarang.

Kesimpulannya, aku sayang Mak & Abah aku. And yes, they have made my life worth living for.

Korang tengok, aku ni lebih mirip muka siapa; Mak aku ke Abah aku? =)

0hearty-hearts:

Post a Comment