Daisypath Anniversary tickers Lilypie First Birthday tickers

Thursday, January 21, 2010

Beauty has a price

Okek, aku setuju!

First step untuk mencapai 1 daripada 10..resume aerobic classes (yang aku dah tinggalkan almost half a year) Checked!

Bahananya, aku jalan terkengkang² macam kongkang memandai je bagi kongkang sebagai persamaan pagi ni.


 Korang tak rasa ke kongkang ni comel?

Paling perit time nak bangun dari kerusi. Pergh! Macam twist peha ayam rasanya. Badan tak boleh nak straight terus lepas bangun..it takes 10-15 seconds. Tu belum kira time nak turun tangga lagi. Hazab!!!!!

Haha! Padan la dengan muka kan..sapa suruh berenti lama join aktiviti menyihatkan. Tapi aku nekad, nak resume balik aktiviti² sihat. Nak survey lubang² join sukan (netball to be exact sebab aku sangat suka netball!). Nak giat join aerobic classes. Nak mula suka dengan gym equipment (aku tak suka pergi gym sebab aku mudah bosan sebenarnya. Tapi nak tanak, aku kena jugak SUKA!). Jangan semua jadi hangat² ayam sh*t sudah. Haha! 

Kawan², kalu nampak aku lupa diri..sila ketuk kepala aku! ;P

4 comments:

  1. ya..ya... ko mmg bagus main netball aku sukak... owh i miss that moment....

    ReplyDelete
  2. @Blue Roses
    Haha..bagus ke? tapi seriously, aku sgt rindu main netball. aku x jumpa lg anything related dengan netball sepanjang aku kat "sini"..hohohoh..gian yang x terlepaskan..help! help! help!

    ReplyDelete
  3. aku paling suke part
    "Kawan², kalu nampak aku lupa diri..sila ketuk kepala aku! ;P"

    jgn risau eija...! aku akan lakukan demi mu!

    ReplyDelete
  4. @nufadz
    haha! ko memang. part² yang bole mengenakan aku, ko mmg paling laju!

    ReplyDelete