Daisypath Anniversary tickers Lilypie First Birthday tickers

Thursday, January 21, 2010

Apa dah jadi dengan shoutmix chat widget aku??



Aku tensen betul..takkan shoutmix chat widget pon B*TM bongok nak block kot? Aku tengok kat page orang lain macam okek jek. Aku malas la nak tukar pegi chat widget yang lain. Tapi macam tak syiok bila bukak blog, ada iPrism display melekat dekat situ. Berbulu je mata aku nih..dah la mukabuku pon kena block! Pastu banyak lagi la webpage lain yang kena block..tapi diorang yang kat atas nun bukan main berjimba sebab diorang dapat akses..hoih..tensen berganda²!!

Hurm..maka tak dapat la aku aware/reply kalu ada orang tinggalkan pesan dalam shoutmix tuh sebab line kat opis dah blocked, pastu Wiggy aku dah pass pada Encit Suami

Binawe!

Pesanan sampingan..apa chat widget canggih manggih yang syiok ek? So that aku boleh ganti shoutmix aku tuh!

1 comment:

  1. masih ada pulak mesej box ni..
    tapi, kalau tak nak kena block, gunala software seperti ultrasurf 96.. :D

    ReplyDelete