Daisypath Anniversary tickers Lilypie First Birthday tickers

Wednesday, October 20, 2010

Entry keji lagi jijik..jangan baca kalau taknak rasa jijik!

Credits
Semalam perut aku memang rasa tak best langsung. Entah kenapa la agaknya. Entah salah makan ke tapi perut aku memang 'berangin' jek la semalam. Yang paling geram bila rasa nak kentut tapi takleh kentut. Nak b***k tapi takleh b***k. Pergh! Tensen gila okek!

Sampai malam pun macam tu. Alih² terasa nak b***k. Meluru la aku ke toilet. Punya la lama bertapa dalam toilet. Nasib baik la toilet duduk, kalau tak dah lama kejung satu badan. Dalam time² kritikal rasa nak b***k tu, sempat teringat nurse kat klinik tu bagitau "..rasa contraction nak bersalin ni lebih kurang bila perut rasa keras memanjang non-stop". Dalam hati, "Ah sudah! Takkan dah nak bersalin kot?"

Berlalu sesi b***k tapi tak b***k, aku teringat kejadian cherryberry+poisoning aku weekend lepas. Doktor ada kasi ubat untuk buang angin. Aku terus telan sesudu as prescribed. Selang 5-10 minit, apa lagi, berperang kentut la aku sorang². Haha! Lega! Puas hati aku. Punyalah aku ingat baby marah sebab tak cukup makan ke apa ke (padahal makan terlebih² dah kot!).

Alhamdulillah bangun pagi tadi dengan hati girang sebab berjaya kentut dengan puas malam tadi. YESSS!!!!

0hearty-hearts:

Post a Comment