Daisypath Anniversary tickers Lilypie First Birthday tickers

Thursday, August 13, 2009

Hati terjentik

Smalam adalah malam La Dolce Amira
Tadek la folo sangat citenyer..tapik semalam terkebetulan bukak TV3
Macam bese..layan sambil bergolek² depan TV
Ini jek la kejenyer biler weekdays kan
Syukur masih ader kotak segiempat itu untuk melampiaskan rase bosan..huhu

Citernyer ringan, tapik mesej pasal friendship yang ditonjolkan kuat
Cukup untuk aku menilai sejauh maner aku adalah seorang sahabat ataupun kawan biase..
Episod semalam..sangat touching!
Menjentik hati..tak semena² mengalir laju air mate..rindukan kawan²
Macam dalam cerita tuh..sejauh maner pon si Hani lari atas mukabumi
Kembali jugak ke dakapan kawan²
Harapan aku..moge aku & kawan² jugak begitu

Erm..betul kater Kate..makin lamer hidup..makin bertambah usia
Makin dekat kiter dengan diri sendirik
Kawan² ramai..tapik tak semua yang boleh jadik sahabat
Sahabat pulak..ntah sampai biler boleh terus jadik sahabat

Tapik satu jek..bagi aku..sekali kiter berkawan, selama²nya korang tetap kawan aku!
Teringat pulak waktu mude mudi MRSM dulu,

F - friendship
R - remains
A - and
N - never
C - can
E - end

Ade betulnye bagi aku..korang?


1 comment:

  1. mungkin.. tapi aku dah tak percaya. kwn2, manusia, hati cepat berubah..

    ReplyDelete