Daisypath Anniversary tickers Lilypie First Birthday tickers

Friday, August 28, 2009

Edisi Bersawang : KUL-PEN-Sg. Petani-Tambun

Tanggal 13 Agustus 2009


Kembali bertemu chenta hati setelah 23 hari tidak di sisi..owh rindu membuak² (camnih ke semua orang dah kawen rase?..huhu)..sudahnyer lari dari opis awal dari kebiasaan..haha! Modus operandinyer..berjumpe kawan lame yang tidak berkesempatan menghadirkan diri ke kenduri kawen beliau tempohari. Lagi pon beliau suda mawu berangkat ke Melben hujung bulan depan..mendekatkan diri di sisi yang berhak.. (owh..ku masih menghitung hari yang entah biler untuk diri sendiri..huhu)..kendian terus ke Nilai untuk bersiap²..tak lupe membeli surgical mask..bekalan naik katebang jam 630pm..hohoh! Syyuuhh dikau..H1N1!

Sesampai di PIA..disambut senyuman lebar chenta hati..owh bahgia! Saket hati dengan mamat ca-ya-nun-alif yang selamber-hanjing-haram-dimakan-muslim hilang tapik mulut masih laju mengomel sebab chenta hati boleh jek perati dari jauh si isteri terhuyung-hayang mengangkat beg berat. Owh, chenta..ade ke patut beliau teragak²..dari kejauhan kelihatan seperti si isteri tapi lebih kepada seorang korporat yang bergaya dengan jaket. katenyer.haih! nasib badan. Sudahnyer..beberapa tapak sampai ke kereta, barulah si chenta hati menghampiri. Tak kesah lah semua tuh, beliau sudah di sisi.. \(^;^)/

Terus ke QBM..si chenta hati coba memujuk dengan menunaikan janji..menonton wayang bersama². Lamer giller okek tak tengok wayang! Huhu..sementara menunggu..cikonet nih kelihatan kagum dengan si chenta hati yang dok bermain² dengan Cik Tujoh..hasilnyer..


Cobaan berani menjerumus ke bidang modelling

Sudahnyer..kul 1am jugak sampai ke rumah. Suasana macam masih jam 10pm. FIL masih menonton TV dengan BIL. Kami? Gosok gigi segala yang perlu..tak berlengah terus tido..ngantok amat weh! Adegan dalam kamar tidur dirahsiakan atas sebab² keselamatan..wakakakkakakakak!

Tanggal 14 Agustus 2009

Padah tido lewat? Kul 830am baru terjage..haha! Padahal kul 9am berjanjian bagai nak terus gerak ke Tambun..tingtongtingtong..kul 10++am jugak la baru gerak! Haha! Sampai kat LWOT time matahari terik atas kepala! Kejap jek tuh..lepas piknik mentekedarah..ready² nak keceburrr..hujan! Hujan pun hujan lah..tadek yang pedulik..semua mengimbau kenangan zaman kecik²..MANDI HUJAN dalam waterworld..haha..tadek bezanya..tetap basah..bukan kami jek..MIL & FIL jugak taw! Picas berikut sementara bergedix sebelum masuk ke LWOT. Dah masuk dalam tu..tadek maknenyer nak snap² lagik..Cik Tujoh ku biar jek dalam loker..haha..sudahnyer..si Fatin jek la yang rajin snap²..(tapik picas beliau tadek dalam simpanan ku..huhu)



Ku jua tidak pasti aper yang coba dilakukan chenta hati..cobaan menjadi paparazzi mungkin? Haha!

Raptai perbarisan kuceng² patriotik sempena menyambut Hari Kemerdekaan

Jom masuk?~ Sesi pengakhiran bergambaran sebelum berpacaran..haha

Ceritera esok harinya, nanti² jek la ku citer..biar banyak sikit posting..haha!

Salam seminggu ramadhan~

0hearty-hearts:

Post a Comment