Daisypath Anniversary tickers Lilypie First Birthday tickers

Tuesday, July 14, 2009

Tujoh untuk my lucky tujoh babes

Seronok membuat tag di waktu lapang (read: biler diri sendirik jadik bos sepanjang minggu..wakakakakakakkak!!)

Soalan 1 - Bila kali terakhir anda pergi bercuti dan kenapa/sebab anda nak pergi bercuti?

4.7.2009 sebab ku & Encit Suami memang sudah merancang utk ke sane since sebulan sebelumnyer

Soalan 2 - Berapakah umur anda? (jangan malu2 nak announce)… dan adakah anda rasa puas dengan pencapaian anda diusia anda sekarang ni?
Masih 25 tahun sehingga menjelang Oktober..ngeheheheheheheh..belum puas! pencapaian hidup sejak kebelakangan nih agak lembab lebih lembab dari Encit Siput memanjat pokok kelapa..mungkin!

Soalan 3 - Saya tahu anda seorang yang gemar bergambar didepan kemera! jadi pergi ambik kemera anda dan snap gambar wallet/beg duit anda! jangan la malu nak cakap berapa harganya sebab kuantiti nilai dalamnya lebih berharga! kalau sudi, beritau berapa nilai duit dalamnya


Currently berisi RM131.60 selepas pengeluaran wang di ATM sebanyak RM100. tataw berape rege sebab dihadiahkan oleh Dato' Rashidah yang sebelumnyer Datin Rashidah semasa pemberian sempena pertukaran ke tempat keje yang baru (tempat keje skang la)..mekaseh Dato'! I miss being there..hukhuk!

Soalan 4 - Anda mungkin seorang blogger, bila waktu yang paling anda suka untuk update/kemaskini blog anda dan kenapa anda pilih waktu itu?
Biler ader mase lapang & mood untuk bercerita..selalunyer pagik² sesampai di ofis

Soalan 5 - Apakah yang berlegar2 dalam fikiran anda sekarang?
When..? when..? when..? haih~

Soalan 6 - Apakah habbits anda?
Habbits tuh mcm hobbits Frodo itukah? mungkin habit yang dimaksudkan..haha! erm..suker sgt kejip² mater..haiyoh! ini tidak sehat! mak jugak dah menego..harus dibuang habit nih..mungkin sebab tak baper selesa ber'lens'..mungkin mahu bertukar memakai spek semulak!

Soalan 7 - What happened to you in 2001 till 2004?
2001 - Masuk matrix PTPL..kamceng ngan bebudak 51A..berkepit ke sane ke mari dengan Fieza (sampai rerakan ingat kitorang adek beradek! start kenal dengan Ct yang chumel! hehe..sweet time..direspect sebagai sharp shooter with sparing partnet Fafa..takleh luper time pegi Maxisegar..ader sport tournament antara matrix..time perbarisan perasmian..semua kontinjen bawak team gerombolan bagai..PTPL anto team netball semate..kami dikeji sebab row perbarisan yang cinonet berbanding kontinjen lain. at the end of the day, mereka jugak yang buntang mater..team kami champion! haha! baru korang tawu..kami anta team yang betol² hebat jek taw! hinsss...hinsss.. simulasi bunyik hidung kembang kuncup..wakakakakkaak!

2002~2004 - decided untuk melepaskan TESL dan memilih engineering..huhuh..tak sangke sebenarnyer dpt TESL itu..tapik merasakan diri tidak berkaliber untuk mendidik..haha! ditakdirkan untuk dok sebilik dengan Kate..mule berkenalan dengan dalang² lain jugak. merempit ke sane ke mari..haha! bajek gadis litar! pegi cherating beramai² dengan warga K8J..memang best giller! cumer yang tak best..lost one of my good fren..arwah Efah..alfatihah untuk beliau..huhu..sangat terkejut sebab belum pernah rase kehilangan kawan rapat..Allah lebih sayangkan beliau..

Dengan ini berbesar hati untuk menge'tag' my lucky tujoh babes:

1. Miss Dcharmed
2. Puan Nurul
3. Puan Kate
4. Miss Shibi
5. Miss Elish
6. Puan Ernie
7. My SIL

0hearty-hearts:

Post a Comment