Daisypath Anniversary tickers Lilypie First Birthday tickers

Wednesday, January 5, 2011

Ammar : "Ibu saya memang takde kerja!"

Membalut saya sebegini rupa..


Memaksa saya untuk memandang kamera..


Apa pun, saya sayang Ibu saya. 
Jadi, saya hanya tersenyum, cuba bergembira walaupun mata tersangatlah sangat beratnya.


Ibu, alebiu so strong!

p/s: Saya sayang Auntie Adda jugak sebab hadiahkan saya blanket Carter itu. Mekasih Auntie! Uncle Jeed, cepatlah datang meminang Auntie Adda. Saya tak sabar nak tambah kawan ;P

6 comments:

  1. eh ammar... kecik-kecik dah pandai tulis blog dan buat provokasi secara terangan... ishkkk!

    ReplyDelete
  2. @Siti
    yer..sungguh2..memang dh terase sengal otot kalu memangku die menyusu..hehe

    ReplyDelete
  3. @~yaya~
    haha..comey kn ank i?kn?kn?hahaha..aci ke puji ank sendiri?hehe

    ReplyDelete
  4. @dcharmed
    haha..SYMP auntie adda ;P

    ReplyDelete