Daisypath Anniversary tickers Lilypie First Birthday tickers

Monday, September 6, 2010

Day 23 → Something you wish you had done in your life

Hurm. Mungkin manjadi lebih rajin untuk belajar masak. Haha! Yer, aku tawu aku tak pandai masak. Tapi aku pedulik hapa! Janji aku boleh la jugak masak sikit² untuk mengenyangkan perut Bb dan perut sendirik. Hiks!

Credits
Cumanya, gelabah bewaklah aku bila mak mertua nak mai berkunjung. Mulalah buka buku resipi sana sini. Haih. KALAULAH aku lebih rajin untuk belajar masak di waktu dulu². Dulu tawu merengus jek bila mak suruh masuk dapur kan. Sekarang, rasakan!

P/S: Nak masak apa untuk sahur sempena menyambut kepulangan suami pun dok pikir lagi ni. Nasib baik dia dah memudahkan kerja aku sebab dah list siap² menda apa dia nak makan. Oh esok, cepatlah tiba!~

0hearty-hearts:

Post a Comment