Daisypath Anniversary tickers Lilypie First Birthday tickers

Tuesday, November 17, 2009

43 kg to achieve..is hell much for me to lose, you know..

1) Anda rasa anda hot?
Cuaca sejuk sekarang akibat hujan berlarutan membuatkan saya merasa cool sentiasa dan tidak hot

2) Upload gambar kegemaran anda

Gambar 1

Gambar 2

3) Cerita pasal gambar

Gambar 1 : Kegembiraan sang monyet yang menikmati ketenangan bole membuat saya tersenyum dan merasa tenang jugak
Gambar 2 : Kelucuan yang tak terbendung boleh membuatkan saya gelak bersungguh² hingga mengeluarkan air mata. Selalunya tengok gambar nih time bengang ngan
bos si tua kudut yang boroi (read : membayangkan muka beliau ditempek menggantikan muka sebenar haiwan berkenaan)..haha!

4) Bila kali terakhir makan pizza
Owh..lamer rasenyer tak makan pizza. Cuber untuk mengelakkan makanan seumpamanya demi mencapai 43 kg seperti Mommy Qastalani..huhu

5) Lagu terakhir yang anda dengar
Baru kejap tadi.."May it be" by Enya

6) Apa yang anda buat menyelesaikan tag ini
Mengadap PC opis sambil mengire detik berlalu menunggu bos si tua kudut yang boroi panggil meeting

7) Selain nama sendiri, anda dipanggil nama apa

Nama² yang digelarkan menyerupai nama sebenar..kengkawan ramai yang panggil Eija..tapik tak bole blah terdapat jugak manusia yang memanggilku BIJAN..???..camaner name BIJAN boleh terpacul? "Itu yang kiter tataw!" sile bace dalam intonasi mengajuk cakap Khir Rahman dalam Los dan Faun Semua Bb punyer pasal..simpan jek la citer tuh..haha!


8) Tag lagi 6 orang
~ Akula
~ Puan Nurul
~ Cik Dcharmed
~ Puan Ernie
~ Cik Syafa
~ Ibu Damia

9) Siapakah orang No.1 pada anda?
Peminat tegar MW kat FB. Juga seseorang yang saya juga saya cemburui selain Mommy Qastalani


10) No.3 ada hubungan dengan siapa?
Saya tahu beliau bersama Jeed tapik beliau TIDAK PERNAH mahu meng'expose'kan siapakah sebenarnya Jeed itu..haih~


11) Bagaimana pula orang no.4?
Hoh..dia hidup bahagia bersama MFSnya..harap berkekakalan!


12) Kata sesuatu mengenai orang no. 5
She's my Ling².. miss her so much!


13. Pesanan kepada orang no. 6?
Puan, hapdet la blog tuh..saya rindu nak membaca!


0hearty-hearts:

Post a Comment